Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju
Treść
Szanowni Państwo,
w związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii niezbędne jest podejmowanie działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, wprowadzono DO ODWOŁANIA ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu, polegające m.in. na zaprzestaniu bezpośredniej obsługi interesantów.
Zaleca się załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem internetu, platformy e-PUAP lub telefonicznie. Pisma można składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed budynkiem Urzędu.
Jedynie w sytuacjach wyjątkowych (np. rejestracja zgonu), w których konieczny jest osobisty kontakt z pracownikiem Urzędu, obsługa klienta możliwa będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się przy czym:
- Po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce.
- W budynku zachować bezpieczną odległość od innych osób w nim przebywających - min. 1,5 metra oraz 1 osoba na jedno stanowisko.
- Ograniczyć do niezbędnego minimum czas przebywania w Urzędzie.
- W trakcie przebywania w Urzędzie ograniczyć rozmowy (w tym także używanie telefonów komórkowych).
- Przyjmowanie stron przez Burmistrza i Zastępcę odbywa się przez połączenie telefoniczne za pośrednictwem sekretariatu.
W trosce o zdrowie nas wszystkich prosimy o zastosowanie się do komunikatu.
WYDZIAŁ/stanowisko |
NR TELEFONU - prefiks 18 |
URZĄD STANU CYWILNEGO |
472 55 19 |
Wydział Spraw Obywatelskich – dyrektor |
472 55 40 |
Archiwum |
472 55 14 |
KANCELARIA |
472 55 00 |
Meldunki |
472 55 17 |
Dowody osobiste |
472 55 18 |
Informatyk |
472 55 16 |
BIURO RADY MIEJSKIEJ |
472 55 26 |
KASA |
472 55 28 |
Informacja turystyczna, sport, kultura |
472 55 77, 472 55 88 |
STRAŻ MIEJSKA Komendant |
472 55 97 |
PATROL |
472 55 37 , 603 925 971 |
STANOWISKO ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
472 55 60 |
Ewidencja działalności gospodarczej |
472 55 13 |
Promocja, BIP |
472 55 12 |
Profilaktyka uzależnień |
472 55 00 |
SEKRETARIAT BURMISTRZÓW |
472 55 55 |
SKARBNIK GMINY |
472 55 24 |
Wydział Finansowo-Budżetowy – kierownik |
472 55 25 |
Księgowość |
472 55 45, 472 55 44 |
Referat Podatków i Opłat - kierownik |
472 55 27 |
Podatki |
472 55 38, 472 55 47 |
Wydział Inwestycji i Mienia - dyrektor |
472 55 23 |
Gospodarka Lokalowa - kierownik |
472 55 31 |
Gospodarka lokalowa |
472 55 30 |
Dzierżawy, geodezja |
472 55 32 |
Plan zagospodarowania przestrzennego |
472 55 43/34 |
Środki zewnętrzne |
472 55 11 |
Drogi, oświetlenie uliczne |
472 55 35 |
Warunki zabudowy |
472 55 54 |
Architekt |
472 55 33 |
STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA |
472 55 35 |
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska - dyrektor |
472 55 06 |
Odśnieżanie, pracownicy komunalni |
472 55 06 |
Gospodarka leśna, środowisko |
472 55 36 |
Odpady komunalne |
472 55 46 |