Zgłoszenia do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Krynicy-Zdroju za 2022 rok
Treść
Zgłoszenia do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Krynicy-Zdroju za 2022 rok
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) Burmistrz Krynicy-Zdroju przedstawia Radzie Miejskiej w Krynicy-Zdroju raport o stanie Gminy Krynicy-Zdroju za rok 2022 w terminie do dnia 31 maja 2023 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad raportem zabierają głos Radni oraz mieszkańcy Gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Krynicy-Zdroju.
Zgodnie z ust. 8 art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie Gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia – maksymalny czas wystąpienia wynosi 3 minuty. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Krynicy-Zdroju odbędzie się 20 czerwca 2023 r. o godz. 11:00.
W związku z powyższym zgłoszenia w formie pisemnej będą przyjmowane do dnia 19 czerwca 2023 r. w Biurze Rady w godzinach pracy Urzędu /pokój nr 43/.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest w Kancelarii /pokój nr 11/ i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju /www.krynica-zdroj.pl/. - pobierz formularz w formacie docx
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) dalej RODO informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Krynicy-Zdroju z siedzibą przy ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, adres e-mail: ugukry@ns.onet.pl, nr tel. 18 472 55 00;
1) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, adres e-mail: iod@umkrynica.pl, nr tel. 18 472 55 60;
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO a także ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są lub mogą nimi zostać podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych a także organy i podmioty publiczne lub podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów;
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani nie planuje się przekazywania danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
7) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2;
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków nałożonych przepisami prawa;
9) Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Przewodnicząca Rady
Irena Weber-Grelecka