Informujemy, że w dniu 2 maja Urząd Miejski będzie nieczynny

Przejdź do stopki

PGNiG Obrót Detaliczny wznowiło wysyłkę faktur do klientów objętych migracją

PGNiG Obrót Detaliczny wznowiło wysyłkę faktur do klientów objętych migracją

Treść

PGNiG Obrót Detaliczny zakończyło w kolejnych województwach kluczowy etap migracji danych do nowego systemu bilingowego i wznowiło wysyłkę faktur do tych klientów, którzy w związku z prowadzonymi pracami nie otrzymali ich w terminie. Już niebawem dokumenty rozliczeniowe trafią do odbiorców z województw podkarpackiego, lubelskiego, małopolskiego i świętokrzyskiego. Przesunięcie terminu dostarczenia faktur nie wpłynie w żaden sposób na wysokość rachunków.

Wdrożenie Centralnego Systemu Bilingowego przez PGNiG Obrót Detaliczny zwiększa jakość i efektywność obsługi klientów. Elementem wdrożenia jest migracja, czyli przeniesienie danych ponad 7 milionów odbiorców do jednego wspólnego systemu. Obecny etap migracji swoim zasięgiem obejmuje 4 województwa: podkarpackie, lubelskie, małopolskie i świętokrzyskie, na terenie których występowały, m.in. czasowe przesunięcia w dostarczaniu faktur.

Wznowienie wysyłki oznacza, że faktury będą sukcesywnie trafiać do klientów PGNiG Obrót Detaliczny objętych migracją, zarówno w formie elektronicznej (EKOFaktura), jak i papierowej – w zależności od wybranego przez nich sposobu dostarczania dokumentów rozliczeniowych. PGNiG Obrót Detaliczny dokłada wszelkich starań, aby wysyłka zakończyła się jak najszybciej i dziękuje wszystkim, których dotknęły niedogodności z tym związane, za wyrozumiałość oraz cierpliwość.

Zachęcamy również do korzystania z aplikacji mobilnej oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl), które umożliwiają, m.in. podanie odczytu liczników, kontrolę bieżącego salda płatności, czy wgląd w historię zużycia gazu.

Ponadto informujemy, że w wyniku migracji każdy odbiorca obsługiwany przez PGNiG Obrót Detaliczny otrzyma indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Odpowiednia informacja na ten temat jest przekazywana wraz z fakturą.

Centralny System Bilingowy umożliwi, m.in. skrócenie czasu obsługi klientów, zagwarantuje większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo pozwoli na wprowadzenie jednej faktury za różne usługi od PGNiG. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szczegóły dotyczące projektu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, znajdują się na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu.

komunikat nadesłany przez Departament Komunikacji PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.