USUWANIE AZBESTU – INFORMACJA
Treść
USUWANIE AZBESTU – INFORMACJA
WAŻNE !!!
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu prowadzi nabór wniosków o usunięcie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ramach realizacji „Programu usuwania odpadów zawierających azbest z terenu powiatu nowosądeckiego”
Warunkiem bezpłatnego odbioru jest złożenie przez właściciela nieruchomości wniosku o usunięcie odpadów na odpowiednim druku.
Termin składania – nabór przez cały rok, jednak aby zrealizować odbiór jeszcze w tym roku należy wniosek złożyć NIEZWŁOCZNIE.
Zakończenie realizacji Projektu – 31 marca 2023 r.
Finansowanie usuwania azbestu w kolejnych latach może być ograniczone.
Piotr Ryba
Burmistrz Krynicy-Zdroju
Informacje dodatkowe – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, tel. 18 472 55 46