Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
Treść
Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania |
|
Kogo dotyczy |
Osób, które mają zamiar głosować w wyborach poza miejscem stałego zameldowania. |
Wymagane dokumenty |
Zaświadczenie o prawie do głosowania wydane do wyborów do Sejmu i Senatu dotyczy z mocy prawa również referendum wyznaczonego na 15 października 2023 r. Wydawane jest tylko JEDNO zaświadczenie o prawie do głosowania i na jego podstawie można głosować w wyborach do Sejmu i Senatu oraz w referendum.
1. Wniosek wyborcy o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania. 2. Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu). 3. Upoważnienie do odbioru zaświadczenia o prawie do głosowania - w przypadku odbioru zaświadczenia przez inną osobę. Pełnomocnik musi okazać się dowodem osobistym lub innym dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość. W upoważnieniu wskazuje się imię (imiona) i nazwisko oraz nr PESEL wyborcy oraz pełnomocnika.
|
Formularze/wnioski do pobrania |
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania 2. Upoważnienie do odbioru zaświadczenia o prawie do głosowania. |
Opłaty |
Brak |
Jednostka/osoba odpowiedzialna |
Wydział Spraw Obywatelskich – Aneta Krynicka |
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miejski w Krynicy- Zdroju, parter - pok. nr 16 Godziny przyjęć: Poniedziałek 8.00 – 16.00, Wtorek – Piątek 7.30 – 15.30 TERMIN : do 12 października 2023r.
|
Termin załatwienia sprawy |
Niezwłocznie |
Podstawa prawna |
|
Tryb odwoławczy |
Brak |
Uwagi i dodatkowe informacje |
|
Pliki do pobrania: